FAQ

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1. W jaki sposób mogę zwrócić zakupiony towar w sklepie internetowym?

Każdy towar zakupiony przez Internet, niezależnie od wybranego sposobu dostawy i odbioru towaru możesz zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym. Towar możesz również wysłać (na własny koszt) na adres:

Centrum Bram i Ogrodzeń
ul. Radzymińska 275
03-643 Warszawa

Pamiętaj, aby do zwracanego towaru dołączyć formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, który znajdziesz tutaj: LINK

2. Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość w wersji PDF znajdziesz tutaj:

Formularz zwrotu.pdf

3. Czy mogę dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym?

Niestety nie ma możliwości dokonania zwrotu towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym. Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny - o tej samej wartości lub droższy (wiążę się to z dodatkową opłatą).

4. Czy towar zakupiony w sklepie internetowym mogę zwrócić w sklepie stacjonarnym?

Tak, istnieje taka możliwość. Towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy dostarczyć na adres:

Centrum Bram i Ogrodzeń
ul. Radzymińska 275
03-643 Warszawa

5. Czy mogę zwrócić rozpakowany towar, zakupiony w sklepie internetowym?

Tak, możesz zwrócić rozpakowany produkt w ciągu 14 dni od daty jego odbioru.

Jednak, zgodnie z obowiązującym prawem, zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.

6. W jaki sposób dokonać zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym, a odebranym w sklepie stacjonarnym?

Każdy towar zakupiony przez Internet, niezależnie od wybranego sposobu dostawy i odbioru towaru możesz zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym. Towar możesz również wysłać (na własny koszt) na adres:

Centrum Bram i Ogrodzeń
ul. Radzymińska 275
03-643 Warszawa

Pamiętaj, aby do zwracanego towaru dołączyć formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, który znajdziesz tutaj: LINK

7. Ile mam dni na dokonanie zwrotu towaru zakupionego w sklepie internetowym?

Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.

8. Jak długo muszę czekać na zwrot środków w ramach odstąpienia od umowy zawartej na odległość?

Środki za zakupiony towar zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru. W przypadku, gdy formularz zwrotu zostanie wypełniony nieprawidłowo - czas oczekiwania na zwrot środków może się wydłużyć.

9. Czy do dokonania zwrotu wymagane jest oryginalne opakowanie?

Zalecamy, aby zwracany towar został do nas przekazany w oryginalnym opakowaniu. Nie jest to warunek niezbędny do uznania zwrotu - niemniej oryginalne opakowanie zapewnia wyższy standard zabezpieczenia zawartości.

10. W jaki sposób przygotować / zabezpieczyć towar do zwrotu?

W przypadku, gdy towar będzie odsyłany do naszego sklepu, dołóż wszelkich starań, aby towar został zabezpieczony w ten sam sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Do przesyłki z towarem koniecznie dołącz poprawnie wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu. Jeżeli planujesz dokonać zwrotu osobiście wystarczy tylko sam towar oraz dowód zakupu.

11. Czy mogę anulować zgłoszony zwrot towaru? Jak to wykonać?

Do momentu, w którym środki za towar nie zostaną zwrócone możesz zrezygnować ze zwrotu. Towary dostarczone przez firmę spedycyjną mogą zostać odesłane na wskazany adres lub odebrane osobiście. Wysyłka na wskazany adres wiąże się z poniesieniem kosztów wysyłki.

Potrzebujesz pomocy? Profesjonalna pomoc dla każdego klienta

Jeśli potrzebujesz fachowego doradztwa w zakresie doboru urządzeń do sterowania automatyką bramową, zapraszamy Cię do kontaktu lub odwiedzenia naszego sklepu stacjonarnego.

Produkt dodany do porównania