FAQ
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Każdy towar zakupiony przez Internet, niezależnie od wybranego sposobu dostawy i odbioru towaru możesz zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym. Towar możesz również wysłać (na własny koszt) na adres:
Centrum Bram i Ogrodzeń
ul. Radzymińska 275
03-643 Warszawa
Pamiętaj, aby do zwracanego towaru dołączyć formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, który znajdziesz tutaj: LINK
Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość w wersji PDF znajdziesz tutaj:
Niestety nie ma możliwości dokonania zwrotu towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym. Istnieje możliwość wymiany zakupionego towaru na inny - o tej samej wartości lub droższy (wiążę się to z dodatkową opłatą).
Tak, istnieje taka możliwość. Towar wraz z formularzem odstąpienia od umowy zawartej na odległość należy dostarczyć na adres:
Centrum Bram i Ogrodzeń
ul. Radzymińska 275
03-643 Warszawa
Tak, możesz zwrócić rozpakowany produkt w ciągu 14 dni od daty jego odbioru.
Jednak, zgodnie z obowiązującym prawem, zastrzegamy sobie prawo do zmniejszenia kwoty zwrotu w zależności od stopnia zużycia sprzętu.
Każdy towar zakupiony przez Internet, niezależnie od wybranego sposobu dostawy i odbioru towaru możesz zwrócić w naszym sklepie stacjonarnym. Towar możesz również wysłać (na własny koszt) na adres:
Centrum Bram i Ogrodzeń
ul. Radzymińska 275
03-643 Warszawa
Pamiętaj, aby do zwracanego towaru dołączyć formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość, który znajdziesz tutaj: LINK
Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
Środki za zakupiony towar zwracamy do 14 dni od momentu otrzymania zwracanego towaru. W przypadku, gdy formularz zwrotu zostanie wypełniony nieprawidłowo - czas oczekiwania na zwrot środków może się wydłużyć.
Zalecamy, aby zwracany towar został do nas przekazany w oryginalnym opakowaniu. Nie jest to warunek niezbędny do uznania zwrotu - niemniej oryginalne opakowanie zapewnia wyższy standard zabezpieczenia zawartości.
W przypadku, gdy towar będzie odsyłany do naszego sklepu, dołóż wszelkich starań, aby towar został zabezpieczony w ten sam sposób, w jaki został do Ciebie dostarczony. Do przesyłki z towarem koniecznie dołącz poprawnie wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu. Jeżeli planujesz dokonać zwrotu osobiście wystarczy tylko sam towar oraz dowód zakupu.
Do momentu, w którym środki za towar nie zostaną zwrócone możesz zrezygnować ze zwrotu. Towary dostarczone przez firmę spedycyjną mogą zostać odesłane na wskazany adres lub odebrane osobiście. Wysyłka na wskazany adres wiąże się z poniesieniem kosztów wysyłki.